Pages

January 31, 2011

my bday on 31 january...

hari ni bday aku, hihi. happy bday to me. nway, sgt suka pasal dah baik demam. baru selera nak pelahap cake. hoho. aku mmg suka makan cake. kalau g bday party aku xpandang lain, aku mkn cake dulu. lagi2 chocolate or blueberry cheese flavor. meleleh...! tahun ni saya 23 tahun. masih muda remaja gitu..hih. x tua sgt okehh..korang yg lahir tahun 1988 n bday lambat jgn ckp aku tua k..hanya beberapa bulan senior je dari korang.


nway, tahun ni bday jatuh hari isnin. celebrate? xpun..hari bkerja nak celebrate mende. ye la buleh memang buleh tapi bila pikir sok keje, cancel aje, tahun2 depan la plak. mungkin celebrate di mc donalds dan book ronald mc donalds tu. haha! toksah le nak tebiat. makin berumur makin mengade lak. haku ni bila bday x de nak berparty2 sambut ala kadar je. janji ade cake. pasal mungkin aku bukan glamor cam artis. huhu

mr.H sygku balik keje tadi terus g beli cake. hv a delightful dinner. and thats all. present? erm...xde sape pun sudi bagi. huh..! merajukkk!

xdelah. xkesah pun. asal org2 tersayang terdekat terangkat dan segala 'ter' lah ingat n wish. wish tu umpama doa la kan. thanks korang! to mr.H thanks for the lovely dinner n the cake. present saya mintak nak g holiday je. xkesah la bila2 kita free yek! nak kemana? gps baru awk kan ade. :)

happy birthday!!

api lilin dah padam plak...
gambar cake aje ye ade. gambar saya x de. haha. kalau ade pun aku x publish... so xpayah tengok muka bday girl la,.aku bukan lawa cam scarlet johanson pun. hik!

0 comments:

Post a Comment