Pages

January 30, 2011

kucing ku kene detention!

urgghh! aku sangat geram kat kucing2 aku, dorelle n baby lulu. xdela hari tu kan aku demam kuat. so aku balik la bangi..dok bawah ketiak mak. bukan ape. tengah demam kan. dok kat shah alam sorang2 watpe. nak makan susah, nak bgerak susah. sape nak jaga kan. so suh la mr.H hantar umah mak. cakap je la ko dah besar panjang masih mengade2 bila demam!

lepas 3 hari, aku balik ke rumah ku..dan.......

BERSEPAH! sangat bersepah! dengan iron board jatuh, kertas berterabur kena cakar. jenazah2 lipas berselerakkan. dan yang paling aku bengang fur-ball dorang. bersepah2. ok tu bukan paling bengang lagi. ni ade yang super xtreme sakit hati aku di buat dua ekor tu... najis diluar litterbox!


paling aku sakit jiwa. elok2 dah sediakan litterbox leh lak membuang di lantai toilet. nasib aku dah mmg letak litterbox tu dalam toilet. kalau aku letak kat dapur ke, x bernajis dapur aku. uurghh! pantang aku la kucing degil nih. dengan mulut membebel aku p basuh bilik air n dua budak nakal tu aku kurung lam sangkar.

ouuhh..mcm ni korang ye. mummy dah sediakan litterbox. macam biasa boleh je berak dengan proper dalam bekas tu, mummy xde korang buat perangai ye!
alaa..mummy ni. mummy xde tiga hari litterbox dah penuh laa..
menjawab korang ye?? siap korang!

pastu aku kurung dorang lam sangkar sambil aku dok ngemas rumah n toilet dorang. huh! okeh! part dorang bercakap tuh hanya bayangan dan firasat aku je. tapi kalau dorang buleh cakap mesti dorang melawan camtu. xkesah la. xde maknanye penoh litterbox tu. saja je melanggar peraturan. so hukumannya. korang kena kurung lam sangkar  malam ni. no main kejar2 no lompat2. padan muka. hahahahaaa! mummy gelak evil!

DETENTION!

dorelle buat muka sedeyh!

lulu pun sama

heh! ingat mummy heran?
kan dah kena dok lam sangkar. selalu korang lepas bebas berlari-lari kat umah kan. dok dalam diam2. kalau korang baik esok mummy kasi keluar k. padan muka korang. hahahahahaa! mummy gelak evil lagi!

0 comments:

Post a Comment