Pages

January 22, 2011

interview lagi?

ok hari ni hari sabtu aku ade lagi interview...nape la aku x prnah nak keje lama2 kat satu tempat. xde la. kat tempat aku keje skang contract. aku mls tul main contract2 ni. pastu renew every 3 months, sgt la insecure. so aku decide la cari kerja baru kot2 melekat tempat yg best kan. sapa taw?


so hopefully dpt la kerja yang baru ni. haha. saja tuka angin. asalkan field aku kerja sama. maksud aku nama company lain tapi still in sales marketing. tetibe aku berminat lak ngan sales ni. ntah. dulu masa belajar sebok nak jadi doktor la bagai. tapi skang tukar plak. byasa la...minat mmg cepat bertukarkan.

aku skang kat cyber cafe nak print resume. woit, hari ni interview hari ni baru nak print? ngok. haha. bukan ape. printer kat umah ink habis. malas ah nk topup. bukan guna selalu pon. tengah tunggu en.tunang ni. dea p kuar kan duit. haihh..lambat. t mahal nak bayar ni. dah lah aku sempat berbloging nih. hehe

now mind aku kene set nak ckp pe nnti. kene susun ayat nak cakap ngan interviewer. huh..seram le plak tetibe.. k en tunang dah sampai. bye.

1 comments:

Anonymous said...

ko dah tunang ke weh??

Post a Comment