Pages

February 27, 2011

................dilemma!

erm,..sejak ketiadaan internet kat umah aku sgt sunyi, sepi dan terasa seperti katak dok dalam tempurung,. uhuk! balik bangi baru leh bukak belog. tu pon kene tunggu turn. aduiyyai. hari tu ak citer psl tgn aku kene minyak panas kan. well, skang dah baik just ada kesan la kan. sangat kesian k. siap en.hafidz kata diskaun duit hantaran. huh. kejam. sangat kejam. xde mau nye diskaun. sesuka hati je...



ok,1 mac ni aku akan mula kerja tempt baru. kat pj. tu yang masalah. dah la jauh n jalan tak macam jam plak kan. huh...lagi satu aduiyyai. nak naik pengangkutan awam x reti. kerata my mum pkai. xkan nak angkat kereta sebijik. mau kene tungu lagi 3 bln slip gaji. dilemma sungguh. tapi kenapa aku terima kerja ni pasal aku yakin akan bagi lebih banyak pengalaman. and yg best nye bukan under agensi pekerjaan, straight under bank. itu mmg part seronoknye la. tapi pk seawal pagi mana aku patot bangun tido n grak ke ofis? erm...aku x taw la. sebelum ni keje xde la sampai jauh gitu. paling jauh pun kat pantai dalam masa keja ngan TM.

my mum ckp, jgn mengeluh,.kan dah dapat benda baik. jadi pasal transport tu...kena pikir jalan la. kesian la en.hafidz nak ulang alik hantar aku. kalau jalan x jam xpe. ni federal highway tu...sesak!

lagi satu yg buat aku dalam dilemma, tarikh msih x decide lg. haihh...macam mana la ni. ni aku xmau cerita pjg. secrets. just ni antara salah satu perkara yg semak kan kepala aku la buat masa ni.

apa2 pun, akhirnya dapat gak aku tulis enrty ntah hape2 ni. actually kan atas sebab musabab ape aku ber-belog? suka2 kot. macam xde arah je. menjurus tentang apa, berdasarkan apa. ahhh! perlu ke semua tu? xkesah la. yg penting aku suka menulis. dan blog akan mengasah bakat menulis. mana taw pas ni jadi editor magazine ke. hoho! sgt mengarut. dah 2am.,ngantuk. so nani2 la tulis lagi. bila? xtaw laaa.... bila dah masok balik streamyx kot. unifi ke. heheh,

0 comments:

Post a Comment