Pages

January 24, 2011

saya demam..

ye..saje nak bagi tahu yang aku demam sudah. starting siang tadi. dah tu dah tau demam yg sebok beloging ni kenapa? juga saje. dah tadi aku telan panadol sebiji kol 8 tadi pastu tido. then tiba2 aku terjaga pasal rasa badan panas, x selesa n kepala sakit. aku mati2 ingat dah pukul 5 pagi ke hape upe nya baru 1 pagi..adeh..panjang lagi perjalanan malam ni. aku bangun basuh badan, makan panadol 2 bijik n nak sambung tido la kan..tapi x leh plak. ouhh..sedeyh nye x leh nak tidur balik.

kepala dah mula berdenyut-denyut. sabar la..ujian la ni. kalau kat sekolah/universiti pon ade ujian sama je la ngan hidup ni. sekarang ni musim demam agaknya. dua hari lepas en.tunang demam. and minggu lepas aku rasa kucing aku si lulu pun demam. pasal masa aku main-main n pegang-pegang dea, dea p bersin tepat kat muka aku, nasib xde hingus ke hape kalau x memang dah aku santau budak nih. uishh..gurau je. berdosa men santau2 ni.

so makna nye aku berjangkit dengan lulu ke? ermm..leh ke berjangkit demam ngan kucing? bahaya x eh? kang ter-mutan gene aku kang? jadi catwoman..cara gak tuh... ouhh..soklan susah ni. nak kene tanya en.google. tapi kepala aku dah berat sangat ni nak men google2. aduhh...

mama. hm..masa demam mmg rasa rindu sangat kat mak. ayah. adik2.. bukan kalau x demam x rindu. rindu jugak. cuma x seteruk n gedik macam masa demam. haha. opss...kepala ku berdenyut lagi. k la. nak p try tidoq. kot2 boleh lak lelap kan. so kepada readers, jaga kesihatan. pastikan kucing anda x demam k. nnti berjangkit.


bila kucing ada fever jgn main2 dgn dea

nanti jadi macam ni...

DEMAM!


p/s : aku ni cakap macam yakin je aku berjangkit dgn lulu... haihh...curious nye! sok tanya en.google.

0 comments:

Post a Comment