Pages

July 26, 2010

music in the office??

so ari ni agak seronok pasal MS PUSPA bkak radio dr internet dia so aku pon dpt melayan fly.fm sekali..huhu. xde la suram muram umpama malam tanpa bulan. ecehh~ before ni xde lak dea nak bkak. klu bkak pon time lunch break or xde customer itu pon lagu tamil je.. :(
tapi hari ini tidak lagi!! mungkin dea terima proposol aku untuk pasang music kot..konon2 supaya menghibur kan customer. padahal supaya aku x bosan + mengantuk. huahhahaa.

cume fly.fm ni klu lagu yg nga hot tuh akan dorg ulang smpai la naik muntah dah dengar. udushhh! tapi besyukur la...at least ade gak intertainment untuk hari ini. kalo tak cam nak balik je..dah la system ngoks ari nih.. nak aku key in bape kali tah...asek2 error cannot print. ngokngek!

so kerana ade nye fly.fm so aku agak cool la..klu tak aku angkut pc ni campak masok dalam kolam depan tuh.fuhhh! menguji kesabaran sungguh.. klu pc umah ak dh hentak2 dh. naseb pc company.. dan sekali lagi aku mencuri masa untuk update blog. aku mmg suke nak beceloteh menerusi nukilan drpd percakapan..huhu


0 comments:

Post a Comment