Pages

July 27, 2010

alamak!!

ok hari ni hari yang agak memeritkan bg aku..gile banyak keje..customer dtg berduyun2..semua nye dtg dgn masalah yg mintak CS bjaya seperti aku ni settle kan probs dorg. itu aku x kisah. yg aku kisahkan dah our service center close 5.30pm, kol 5.29 pm ade gak customer dtg tu..nak xnak kene la melayan. macam haram! xreti2 org lain nak blk umah?? 

dah aku layan baik2 banyak songeh plak tuh..perghh! sumpah menyirap! rasa nak suh je dea berambos time tuh jgak. tapi ape kan daya, bak kate bos aku Mr ANG (ang! ang! lalala..doraemonnn...!) "customer is a money. we don't throw away money rite? so treat them like u love ur money.." ~watever..

watefak?!! gua nak blk kot...setelah puas melayan customer itu **jgn pk pelik2 okey!** aku pon chiow ngn cukup2 kalutnye.. sampai umah dah maghrib..n then blah..blah.,dah makan ape sume...ngah rehat2 tu baru aku teringat item yang sepatot aku hantar kat engineer xhantar. sh**!

ni sume pasal kalut nak balik r td ni...aduiyai..ngamok lak pak cik DORAEMON AKA MR ANG esok ni.. seperti mau mc saje esok! :(

0 comments:

Post a Comment